Vrem să fii sigur de serviciile noastre, de aceea oferim garanție 30 zile la lucrările de reparație. Deservirea pe bază de garanție include înlăturarea gratuită a defectelor componentelor, apărute din vina producătorului. Deservirea pe bază de garanție se efectuează în termenii stabiliți de producător, cu prezentarea setului complet de accesorii, componentelor respective (ambalaj original, instrucțiuni de exploatare, software, cabluri, etc.) și a tichetului de garanție (data achiziționării, lista produselor cumpărate, semnătura și/sau ștampila cumpărătorului). În cazul în care lipsește unul dintre accesorii sau produsul are urme de deteriorare fizică, centrul de reparații își rezervă dreptul de a anula garanția, iar reparația va fi efectuată contra cost, cu acordul clientului.
Sunt disponibile următoarele metode de plata pentru lucrările de reparație:
Plata cash la Service Centru
Plata cu cardul bancar la Service Centru
Plata prin transfer bancar
Pickup & Return este un serviciu nou, oferit de Service Centru UPGRADE. Dacă gadgetul tău s-a defectat și nu ai timp să te ocupi de el, solicită serviciul Pickup & Return. Venim noi să luăm produsul de la tine, îl reparăm și ți-l aducem înapoi perfect funcțional. E atât de simplu!
Costul pentru livrarea tur retur a produsului este 60 lei. Preluarea echipamentelor de la domiciliu sau birou se efectuează în decurs de 2 – 24 ore. Timpul de reparație este comunicat de tehnician după diagnosticarea produsului. Lucrările de reparație se realizează doar cu acordul clientului.